Mondene Nissan X-trail la 33000 km

Am cumpărat acum un an și jumătate ultima versiune de Nissan X-trail, cu motor de 2 litri și 177 cp, echipare de top, Tekna.

Impresia inițială este una bună, mașina având cam cele mai multe opțiuni echipate în acest interval de preț, arătând un raport preț-calitate optim. Deasemenea, de la prețul inițial reprezentanța a acordat și un discount semnificativ, de 11% și trei revizii gratuite.

Am folosit mașina în 90% din cazuri la mersul în oraș și consumul mediu a fost unul pe măsură, de 11,1 la suta de kilometri. Odată ce ieși din oraș la drum lung consumul scade semnificativ, în jurul valorii de 8 la sută, insă nu prea coboară sub această valoare (am obținut 6,2 la sută la coborârea unor serpentine).

Deși motorul putea fi ceva mai puternic, pe autostradă se comportă bine până în jurul a 130 km/h, dupa această valoare devenind destul de nesigură. În schimb mașina s-a comportat bine pe zăpadă și pe drumuri accidentate, având și un difernțial blocabil.

Am întâmpinat câteva probleme cu ea în această perioadă, când a fost frig nu a pornit de două ori din cauza bateriei și a bujiilor și s-a mai fisurat un furtun la alimentarea cu motorină, dar service-ul din Constanța a fost prompt și le-a rezolvat fără să mai apară. De notat că motorul a fost schimbat în ofertă, acum existând o versiune diesel de 148 cp, de 1,75 litri.

Opțiunile cu care este echipată mașina sunt foarte folositoare, în special senzorul pentru unghiul mort și camerele de parcare cu 360 grade. Luminile cu LED ajută noaptea și opțiunea de intrare în mașină fară să apeși pe cheie este utilă. Pilotul de parcare însă functioneaza numai la parcarea cu spatele între două mașini paralele.

Per total nu este cea mai fiabilă și nu consumă cel mai puțin însa are un raport preț-calitate bun pentru acest preț, de 35.200 de euro și este destul de frumoasă.

Citeste mai multe pe:

Postari similare